LinkedIn internetiturundus kanalina

Sponsored Content

Sisuloomel tasub kindlasti silmas pidada selle asjakohasust, olulisust ja ka professionaalsust. Heaks võimaluseks end erinevate  valdkondade iseärasuste, huvide ja vestlustega kurssi viia on kindlasti erinevate gruppidega liitumine ja grupisisese kommunikatsiooni analüüsimine.

Reklaamide sihtimine on muudetud LinkedIn Ads platvormil ääretult mugavaks. Võimalik on leida ja määratleda oma auditooriumi asukoha, ettevõtte, ettevõtte tegevusvaldkonna ja suuruse, ametinimetuse, töö funktsioonide, staaži ja astme, hariduse, oskuste, gruppide, vanuse ja soo järgi. Minimaalselt saab oma reklaame ja sisu küll sihtida tuhandele inimesele, aga selle juures ka kindel olla, et valitud auditoorium on relevantne.

Auditooriumi on alati võimalik lasta LinkedIn’il oma argumentide järgi laiendada (audience expansion). LinkedIn’i puhul on nii kliki (CPC)  kui ka vaatamiste arvu põhine (CPM) hinnapakkumine mitme teise meediumiga võrreldes päris palju kallim. Samas pakub detailne sihtimine paljude toodete ja teenuste puhul suurepärast võimalust jõuda õige auditooriumini. Sarnase auditooriumi püüdmine läbi igapäevastema sotsiaalmeedia meediumite ja reklaamimisvõimaluste nõuaks märgatavalt suuremaid ressurse.

Artikkel meeldis?Jälgi meid ja saad iganädalasi uudiseid

Teenus, mis artikli sisu toetab

Konkurentsi monitooring