Chatbot on teenus, mis reeglitele üles ehitatult ja tehisintellekti kaasavana, võimaldab interaktsiooni brändi ja kliendi vahel läbi erinevate Chat’i teenuste. Populaarseimad teenused, kus Chatbot’id elavad on näiteks Facebook Messenger ja Slack. Samas on võimalik Chatbote kaasata suurema osa veebilehtede müügiprotsessi.

Me kõik oleme puutunud kokku algelisema teenusega, mis on ühendatud tihtilugu suurettevõtete kliendikeskustega (nt. Telia kliendiabi “…vajutage klahvi…”). On lihtne ette kujutada, kui palju mugavam ja sõbralikum saaks see interaktsioon olla läbi sõnumivahetuse, mis samamoodi keerulisemate küsimuste puhul viiks vestluseni tavainimesega.

Masinõppimise ja Chati platvormide püsiv areng pakub nende kasutuseks järk-järgult uusi võimalusi. Suurimaks arendajaks saab valdkonnas pidada Facebooki, kes püüab neid järk-järgult üha enam sisse tuua Messengeri. Allpool ka Facebook Chatboti võimaluste näide:

Chatbotide kasutusvõimalusi on võimalik näha pea igas sektoris ja nende olulisuse ja üha kasvava populaarsuse taga seisab kindlasti fakt, et vestlusteenused on kasutajanumbritelt ja kasutusajalt hüppeliselt ületanud sotsiaalvõrgustikud. Veidi edasi mõeldes pakub isiklik ostuabline läbi Chat’i teenuse rohkelt võimalusi,  aidates ostuotsust ja protsessi lihtsustada. Võimaldades näiteks  kliendil hõlbustada ülevaadet pakutavatest ja sobivatest toodetest, samuti pakkuda abi ostu planeerimisel.

United Skills on välja töötanud müügiprotsessi analüüsiva ja optimeeriva Chati teenuse, mille toimivust on võimalik kahe nädala jooksul oma platvormil testida.

Artikkel meeldis?
Jälgi meid ja saad iganädalasi uudiseid

Teenus, mis artikli sisu toetab

Suurenda Müüki kodulehel ja e-poes