Erinevad analüütika tööriistad on suurepärased vahendid, seda aga ainult juhul, kui suudame andmete rägastikust saada kätte vajaliku informatsiooni, mis aitaks tõhustada müügi- ja turundustegevust internetis.

Pakume välja neli instrumenti, mida on võimalik koheselt ja tasuta kasutusele võtta ning allpool toon ära ka põhjused, millist väärtust need annavad.

Google Tag Manager ja Google Analytics

Google Tag Manager (GTM) on vahend, mis koos Google Analytics’iga võimaldab üles ehitada korraliku Sales Funnel’i, mis omakorda aitab mõista millises faasis äri kaotab potentsiaalseid kliente nii teenuseid/tooteid pakkuval kodulehel kui ka e-poes.

Lisaks eelnevale aitab GTM kokku hoida kulusid kodulehe arendamisel. Juhul, kui kodulehe arendaja ei istu just ettevõtte palgal, siis tavaliselt tuleb iga kodulehel tehtava nö “koodi” muudatuse eest maksta teenuse pakkujale. GTMi puhul, aga tehaks muudatus kodulehe koodis ühekordselt ja edaspidi erinevate pisimuudatuste ja koodijuppide lisamine toimub GTMi kasutajaliidese kaudu ilma, et peaks omama progammeerimisoskusi.

Heat Maps ja Content Analytics

Heat Maps näitab visuaalselt, millistel linkidel ja nuppudel inimesed klikivad ning mis veel olulisem, kus nad ei kliki, kuigi “peaksid”. Heat Maps’i puhul on suureks eeliseks, et andmed esitatakse otse analüüsitaval (kampaania)lehel ja visuaalsel kujul.

Content Analytics näitab visuaalselt, kui kaugele konkreetse lehe lugemisel külastajad jõuavad. Näiteks, kui inimesed külastavad blogiartikleid, siis näeme kas nad loevad terve loo kuni lõpuni või lahkuvad poole peal või varem, mis tähendab, et pakutav sisu pole lugeja jaoks väärtuslik. Mis omakorda aitab mõista potentsiaalsete klientide käitumist ning mis on nende jaoks oluline ja mis mitte.

Tasuta Heat Maps’i ja Content Analytics’i lisamiseks võib kasutada instrumenti nimega SumoMe. SumoMe on üsna mitemkülgne tööriist pakkudes analüütika lahendustest kuni turunduslike tööriistadeni välja.

Artikkel meeldis? Jälgi meid ja saad iganädalasi uudiseid