Google’i reklaam aitas Dr. Solomatini Silmakeskusel Eestist uusi kliente leida

Dr Solomatini silmakeskus on Riias asuv silma laseroperatsioonidele keskenduv kliinik. Nad töötasid välja Eesti klientidele suunatud mugava kõik-hinnas paketi. Kliiniku eesmärk oli suurendada Eesti klientide arvu läbi seni kasutamata digiturunduskanalite.

Mida me saavutasime?

Eesmärk oli saavutada Eestis vähemalt kahekordne silmaoperatsioonidele registreerumiste arvu kasv.

3 kuud peale kampaania alustamist suurenes registreerumiste arv 150% (2,5 korda) võrreldes esialgsega. Google’i reklaam ületas igati ootusi – konversioonimäär tõusis rohkem, kui klient oleks algselt osanud oodata ja loota.

Milline oli olukord enne?

Kliinik kasutas Eestis peamise turunduskanalina Facebooki. See piiras oluliselt nende võimalusi jõuda laiema sihtrühmani. Eestist käisid igakuiselt Riias laseroperatsioonil vaid mõned kliendid.

Samuti polnud ettevõttel hästi läbi mõeldud protseduurile registreerumine. Puudus kasutajasõbralik eestikeelne veebileht, mis tegi registreerumisprotsessi tülikaks.

Peale digiturunduse auditit selgus, et on suur kasutamata potentsiaal otsingureklaamide näol. Tegime ettepaneku käivitada Google’i reklaamid ning teha eestlastele suunatud eraldiseisev veebileht, mis potentsiaalseid kliente paremini kõnetaks.

Mida me muudatuste saavutamiseks tegime?

Viisime läbi digiturunduse auditi, milles selgus, et ettevõttel tasuks kasutada otsingureklaame. Käivitasime Google’i otsingureklaamikampaaniad eesti, vene ja inglise keeles.

Lõime Eesti klientidele suunatud eraldiseiseva veebilehe, mis potentsiaalseid kliente paremini kõnetaks. Seadistasime SEO ja Google Analyticsi koos konversioonidega.

Tänaseks oleme Solomatini silmakliinikule teinud lisaks otsingureklaamile ka edukaid video- ja bännerreklaamikampaaniaid.


Meie koostöö Dr. Solomatini Silmakeskusega algas aastal 2017 ja tänase päevani oleme neile usaldusväärsed koostööpartnerid. Siin välja toodud tulemused oleme saavutanud silmakliinikule Google Adsi Super paketi abil. Kui soovid teada saada, milliseid võimalusi digiturundus Sinu ettevõttele juurde võib anda, siis ära kahtle – kirjuta meile!