Digiturunduse audit aitab Scrum’il müüa 25% koolitusi rohkem ja tõstab lead’ide arvu 50%

Scrum.ee OÜ pakub konsultatsiooniteenuseid, coachingut ja koolitusi alates 2008. aastast. Nende peamiseks eesmärgiks oli suurendada lead’ide ja müüdud koolituste arvu.

Mida me saavutasime?

Lead’ide arv tõusis kahe kuuga 50% ja müüdud koolituste arv 25%.

Konversiooni keskmine hind vähenes 37%.

Lehe külastajate arv tõusis kaks kuud pärast muudatuste elluviimist 33%.

Milline oli olukord enne?

Digiturunduse audit ja Google’i otsingumahtude analüüs paljastas, et paljud valdkonna teemakohased märksõnad olid Google Adsi reklaamikontol kasutamata ehk Google Adsi täielik potentsiaal oli kasutamata.

Lisaks oli veebileht otsingumootoritele optimeerimata ning vajas tehnilisi parandusi (leht oli aeglane, sisaldas katkiseid linke ja veebilehel navigeerimine polnud kliendisõbralik).

Mida me muutuse saavutamiseks tegime?

Korrastasime Google Adsi reklaamikampaaniad ja -grupid. Lisasime reklaamikontole puuduolevad märksõnad, moodustasime neist temaatilised reklaamirühmad ja tegime uued reklaamtekstid. 

Turu-uuringu ja otsingumahtude hindamise tulemuste põhjal tegime ettevõttele ettepaneku uute teenuse välja arendamiseks. Tegime sellele ka eraldi maandumislehe ning otsingureklaamid.

Parandasime katkised lingid, muutsime toodete presentatsiooni ja arendasime veebilehe SEOd.